LEVERINGSBETINGELSER

Leveringstid

De fleste varer du ser i nettbutikken er på vårt lager.  Normalt pakkes og sendes disse ut første arbeidsdag etter at vi har mottatt din bestilling.  En forsendelse tar vanligvis 2-4 virkedager.

Frakt og gebyr

Alle våre forsendelser går med Post Nord. Dersom vi ikke kan levere hele din bestilling komplett tar vi kontakt med deg før vi sender ut

Uavhentede pakker

Hentefrist for pakker er to uker. Om den ikke hentes innen da sendes den automatisk tilbake til oss. Du vil da få en anmerkning i kunderegisteret, som innebærer at du ikke kan foreta nye bestillinger. For å løse opp denne sperren må du ta kontakt med oss.

Når du har bestilt varen til deg får du først en hentemelding fra Post Nord. Om du da ikke henter varen får du en purring. Henter du fortsatt ikke varen etter purring fakturer vi deg 300,-  til dekning av våre kostnader til porto, oppkravsgebyr, returporto og merarbeid.

Retur av varer - Angrerett

Med unntak av spesialbestilte varer har du 14 dagers angrefrist på varer kjøpt i vår nettbutikk. Du betaler selv returfrakt om du benytter angreretten. Har du mottatt feil vare eller varer med feil sender vi deg nytt uten kostnader for deg. 

Varer som er spesialbestilt tas ikke i retur. Vennligst ikke send returvarer i oppkrav. Disse blir ikke hentet ut.

Klagefrister

  1. Feil ved leveranse
    Hvis du mottar et defekt eller et feil levert produkt, ta kontakt på post@easygrow.no eller på telefon 900 43043. Du kan også bruke skjemaet som står på baksiden av din ordre. Du bør ta kontakt så snart som mulig og ikke senere enn 2 måneder etter levering.
    Etter at vi har mottatt din klage vil du få svar med instruksjon om hvordan varen skal returneres.

  2. Feil under garantitiden
    Vi garanterer at varene du har bestilt er fri for produksjonsfeil i to år, eller i løpet av garantiperioden for produktet (fra levering).  Oppstår det feil ved ditt produkt i løpet av garantiperioden kan du ta kontakt på post@easygrow.no eller på telefon 900 43043. Kundeservice vil gi deg informasjon om hvordan du skal gå videre med din reklamasjon.

  3. Reklamasjon
    Melding om feil må meddeles innen rimelig tid fra du oppdaget eller burde ha oppdaget feilen. Reklamasjonsretten for et produkt opphører under alle omstendigheter etter tre år.

Ved en eventuell tvist følger vi forbrukerrådets retningslinjer for reklamasjonssaker!


Sammenlign 0